tiistai 21. huhtikuuta 2015

#124 Uusi kamera!

Sain tosiaan eilen vihdoinkin uuden kameran, joka on samalla ensimmäinen kunnon järkkärini. Toivonmukaan tästä lähtien saan blogiinkin laadukkaampia kuvia. Kyseessä siis Canonin 1200d. Kameran mukana tuli joku kittiputki  jota en ole vielä ehtinyt testata, joten tämän postauksen kuvat on otettu eri putkella. Itse olen ainakin tähän mennessä ollut todella tyytyväinen tähän kameraan, ja osaan jopa jo käyttää tätä jotenkuten! Innolla odottelen seuraavia kisoja, jotta pääsisin testaamaan millasia hyppykuvia tällä saa.

Ihan aloittelija olen kuitenkin järkkäreiden kanssa, joten kuulisin mielelläni palautetta kuvista ja muutenkin vinnekjä siitä millaisilla asetuksilla kanattaa kuvata ja millasia obejktiiveja käyttää kaneja kuvatessa! :')

Nyt kuitenkin itse asiaan, eli kuviin, joita tulikin melko paljon! Näitä kuvia ei ole muokattu laisinkaan, sillä en omista kunnollista kuvanmuokkausohjelmaa.. :D
















12 kommenttia:

  1. Kaikki kuvat on niin... Ihania! :3
    Tuun joku päivä kuvailee kanssas!

    VastaaPoista
  2. Huomaa heti kuvien eron! Mullaki on sama kamera ja olen tyytyväinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että huomaa! :'D Tää on kyllä tosi kiva kamera :)

      Poista
  3. Mikä kamera sulla ennen oli? Oon luullu että sulla on ollu järkkäri aiemminki :D Tuo on kyllä hyvä kamera, mulla on sama ;) Ja kokeileppa esim. ipiccy.fi, se on ilmainen kuvankäsittelyohjelma netissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki tän blogin kuvat ei oo tosiaan ollu mun omalla kameralla otettuja :D Mutta mulla oli aiemmin Olympuksen vanha mikrojärkkäri. :) Kiitos vinkistä! :)

      Poista
  4. Ai muka aloittelija kameran kanssa?! Noi kuvat on IHANIA♥ kuin ammattikuvaaja olisit ;)

    VastaaPoista