perjantai 27. maaliskuuta 2015

#118 Kuka on "Origamikurki"?

Tajusin etten ole ikinä kertonut kuka tätä blogia kirjoittaa. En ole tehnyt itselleni mitään esittelysivua, enkä kertonut itsestäni missään postauksessa. Ajattelin että olisi ihan hyvä avata teille lukijoillekin sitä, kuka tätä blogia oikein kirjoittaa. Siispä tämä postaus tulee kertomaan vain minusta itsestäni. :D

Tosiaan, netissä taidan jokaisella sivustolla jolla olen, pyöriä nimimerkillä Origamikurki. Nimi tulee yksinkertaisesti siitä että kun olin ensimmäistä kertaa rekisteröitymässä jollekin sivustolle, se oli ensimmäinen edes suht fiksun kuuloinen nimimerkki jonka sillä hetkellä keksin.
Oikea etunimeni on suomen lisäksi todella suosittu myös monissa muissa maissa, mm. jenkeissä. Kumma kyllä en ole kuitenkaan ikinä ole ollut samalla luokalla kenekään saman nimisen kanssa.. :D

Luonteestani tulee itselleni ensimmäisenä mieleen sana perfektionisti. Olen siis hyvin harvoin täysin tyytyväinen tekeemini asioihin ja aina olisi jotain parannettavaa. Ja siis kasihan on kokeesta huono numero ja silleen... Aluksi olen myöskin melko ujo, mutta olen kavereiden kanssa melkoisen hullu ja äänekäs (ja nauran todella helposti). Olen huono puhumaan mutta hyvä kuuntelemaan, stressaan helposti muidenkin asioista ja yritän auttaa parhaani mukaan. Jotten vaikuttaisi tämän mukaan liian hyvältä ihmiseltä, niin suutun myöskin melko helposti ja osaan olla halutessani hyvin ärsyttävä. ;) Eläinten lisäksi harrastan myös piirtämistä, lukemista, leipomista ja muuta sellaista. Piirtämisestä pidän todella paljon, vaikken siinä mikään paras olekaan. xd
Olen todella huono kertomaan itsestäni ja luonteestani mitään tämän enempää, kaverini saavat hoitaa sen puolen. ;) Tässäpä siis totuus siitä millainen ihminen oikeasti olen! :'D Tässäpä siis suurin osa asioista joita kaverini sanoivat: hauska, kaunis, postiivinen, hyvää seuraa, rohakiseva, lähdet mukaan kaikkiin hulluihinkin ideaoihin, hyvä piirtämään, ediotoimaan ja tekemään banereita, auttavainen, rohkea, mukava, fiksu, taiteellinen, empaattinen. Ja vaikka mitä muuta.. :o Kiitokset vielä kaikille ihanille kavereille jotka näitä kertoi. :') ♥

Toivottavasti tämä postaus avasi teille hieman sitä kuka ja millainen minä olen, En varmaan ikinä osaisi pitää lifestyle blogia, sillä tätäkin oli jo hankala kirjoittaa, kertokaas siis mielipiteenne. :)
Kuvat (c) Karoliina L. ja Roosa R.




8 kommenttia:

  1. Vaikka osaatki olla välil ärsyttävä ni oot silti aik ihana<3
    Hyvä postaus, lyhyt ja ytimekäs. Täytyy tavata pian! 8)

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihanat hiukset :3❤️
    -Jenni
    Liveelaughdream.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tää oli hyvä ja avaava postaus.:) Mää tykkäsin ainakin.:D

    VastaaPoista