tiistai 11. marraskuuta 2014

#68 Ostoksia uudelle tulokkaalle!

Kuvasin siis teille videon kaikista jutuista joita olen tähän mennessä ostanut tulevalle kanilleni! :) Videolta selviää kaikkien tuotteiden ostopaikat, ja jos hinnat kiinnostaa niin kysykää kommenteissa. Vaikka minulla jo kanitavaroita onkin, niin innostuin silti ostelemaan paljon kaikkea, joten nauttikaa videosta! :')











Suuret kiitokset vielä Roosalle ja Karkille siitä että toitte mulle tän ruokakipon! :')
































Vielä tähän loppuun pieni paljastus siitä millainen kanilapsi mulle sitten oikein onkaan tulossa. Elikkäs minulle tulee sijoitukseen (este)risteytys uros, ja se on luovutusikäinen viikon päästä, joten sen jälkeen se muuttaa tänne meille! Olen hirmu innoissani siitä ja toivon että saan mahdollisimman pian poitsun tänne kotiin! :')

18 kommenttia:

  1. Ei vaan tulis katrioonalta ( ;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän mä en vastaa muuta kuin sen että Katriona kirjoitetaan vain yhdellä o:lla. ;)

      Poista
  2. Uii haluun tulla joskus teille kattoo pikkusta <3!!

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia! Kani tulee varmaan Katrionalta? :)

    VastaaPoista
  4. Nää lelut on kyl aivan ihania! Herätit mun sisäisen shoppailijan, tää ei tiedä hyvää... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! :3 Se oli tarkotuskin, pitäähän Sintun ja Vivianinki saada uusia leluja! ;))

      Poista
  5. Kivoja ostoksia! Vähä noi kolme palloa on kivoja :3

    VastaaPoista
  6. Kivaa uus perheenjäsen! Mut mitä jos se ei ookkaan estehyppiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt sitä pelkästään esteilyä varten hanki! :) mutta luonteen perusteella se soveltuu esteille, jos näin ei kuitenkaan käy, niin täytyy katsoa jalostuksen kannalta uudestaan. :) Painotan kuitenkin että kani tulee olemaan ihan yhtä rakastettu vaikkei esteitä oppisikaan hyppimään, vaikka se jalostuksen kannalta olisikin toivottavaa!

      Poista
  7. Uuuu mäkin haluan noita palloja!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl tosi kivoja!!! Tänne vaan shoppailemaan! ;)

      Poista