tiistai 30. syyskuuta 2014

#55 Pikku Naisia ja tulevaisuuden suunnitelmia!

En ole edes lukenut kyseistä kirjaa, kunhan ajattelin sen sopivan otsikoksi.. :D

Koulussa on nyt hirveä kiire, tuntuu että koko ajan on jotain mitä pitäisi tehdä. Nytkin minun pitäisi saada kaksi "ainetta" valmiiksi torstaihin mennessä, tänään oli koe, ja ensi viikolla on lisää kokeita..

Päätin kuitenkin tänään koulun jälkeen videä Poppyn ja Naomin ulos, ja kuvata niitä. Tytsyt olivatkin tosi innoissaan päästessään ulos, juoksentelivat ympäriinsä ja heittivät vähän iloloikkiakin.

Tulevaisuutta olen miettinyt sen verran, että Naomia en aio kisoihin viedä, sillä se ei kuitenkaan nauti hyppimisestä yhtä paljon kuin muut, eikä kuitenkaan tulisi pääsemään helpoja luokkia pidemmälle. Se saa siis toimia pelkkänä koti/pet pupuna.
Poppy pääsee piakkoin kisatauolta, sillä olen menossa sen kanssa 11.10. metsästämään ekaa klassausta helposta suorasta! :) Poppya hypyttelin pari päivää sitten täällä kotosalla, ja se hyppi tosi hienosti isompiakin esteitä.
Pippin saa parantua rauhassa, ja pääsee sen jälkeen taas kisaamaan, sen seuraavat kisat ovat varmaan vasta messuilla (jos sinne kisat tulee).
Poppy tuntuu vihaavan muita kaneja, ihmisiäkin kohtaan se on välillä hieman vihainen. Luultavasti pelkkää murkkuilua, sillä se on vielä nuori. Toivon kuitenkin että tuo käytös loppusi pian, sillä ei ole kivaa pelätä sitä että Poppy nappaisi jalasta kiinni tullessaan luokse.. :/
Sitten kun Pippinin haava on varmasti parantunut (muuten se on täysin oma itsensä) rupean tutustuttamaan sitä uudestaan Naomiin. Toivon että saan ne mahd. pian samaan häkkiin asumaan, molemmat ovat kuitenkin selkeästi seurallisia ja niillä olisi varmasti kivempaa kaverin kanssa.
Olen myöskin kiusannut itsenä katselemalla kuvia pupuvauvoista ja suunnitelmia tulevista pikueista, tilaa minulla ei kuitenkaan ole, ainakaan niin kauaa kun Pippin ja Naomi ovat eri häkeissä.. Ehkä vielä joskus kun ne tulevat toimeen, ehkä.. ;)











No jos mä tästä vähäsen maistan?




8 kommenttia:

  1. Seehän on minun pyöräni! D:

    Ja suloisia kuvia. ^^

    VastaaPoista
  2. Poppy on kyllä upee! Mitäs kani vauvoja sä oikee suunnittelet ;) Puotinharjulla nähdään! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poppy kiittää! :) Empä oikeen mitää, vielä.. :D Kattoo sitte joskus ku mä saan noi yhet tuulee toimeen.. ;D
      Siellä nähään!! :3 <3

      Poista