maanantai 15. syyskuuta 2014

#50 Shopping time!

Olen tässä lähiaikoina ostellut pupuille paljon kaikkea kivaa, ja ajattelin tehdä niistä ihan kunnollisen postauksen! :) Esittelen tässä siis kaikki ostokset ja kerron hinnan ja mistä ostin ne. :)

Pian tulee varmaan jotain normaaliakin postausta.. :D


Käytiin siis jossain vaiheessa kaverini kanssa kirppiksellä ja löysin sieltä tuon heinätelineen 50 sentillä! :o Tarvitsin muutenkin heinätelinettä, ja olin tosi yllättynyt että sieltä löytyi sellainen, ja vieläpä noin halvalla.






























Ostin kaneille uudet fleecet ikeasta, kuviollinen on vähän pienempi kuin valkoinen. Kuviollinen maksoi 1,79€ ja valkoinen 3,99€. Nämä ovat ihanan pehmeitä ja olsi tehnyt mieli ostaa itsellenikin yksi.. ;3


























Näistä olen kaikista eniten innoissani! Olen haaveillut tällaisista siitä lähtien kun näin niitä joidenkin videoissa. Annoin noi äsken pupuille ja ainakin Pippin kiinnostui heti! :) Suomestahan noita ei saa, mutta onneksi Ebaysta löytyi halvalla, ja ne tulivat noin viikossa, eli todella nopeasti! :) Hintaa oli n. 3,70 puntaa/kpl, seka postikulut 4 puntaa! Tilasin noi siis tuolta, jos jotakuta kiinnostaa -> http://www.ebay.co.uk/usr/happytailwaggers?_trksid=p2047675.l2559




4 kommenttia:

  1. Hei jes! Oon etiskellyt noita viimesessä kuvassa olevia ihan törkeen kauan :D Ja kivoja juttuja olet ostellu pupuilles! :-)

    VastaaPoista
  2. Pitäs itekki tilata tollaset ketjut :3 Ihan sika kivoja ostoksia !

    VastaaPoista