sunnuntai 18. toukokuuta 2014

#21 Ulkoilua ja kuulumisia!

Postausta ei ole vähään aikaan tullut koulukiireiden ja oman laiskuuden takia.. Nyt on kuitenkin kaikki kokeet ohi ja voi taas rentoutua! :)

Nyt on ollut niin ihana sää että ollaan ulkoilu kanien kanssa paljon. Tässä siis satunnaisia ulkoilu, jä vähän muitankin, kuvia kaneista. :)

Naomi
































Pippin


































Ja näin loppuun vielä yksi asia kosikien bannereita. Minullahan se on vaihdellut nyt lähiaikoina aika tiuhaan, myös blogin nimi on muuttunut. Nyt olen kuitenkin melko tyytyväinen blogini ulkoasuun ja ajattelin että jos joku haluaa niin voisin tehdä jollekin ilmaiseksi bannerin (ehkä useammallekin). Ja tosiaan minun bannerinteko taidot selviää aika hyvin omasta banneristani.. Mutta jos joku nyt kiinnostui niin laita kommenttia, niin pistän tarkemmat ohjeet. :)

Eli tässä jonkimmoiset ohjeet kiinnostuneille (en tee kovin monelle enää..)
1. Kerro minkä kokoisen bannerin haluat
2. Lähetä minulle banneriin tulevat kuvat (sähköposti on: origamikurki@gmail.com)
3. Kerro minkä tekstin haluat banneriin
4. Kerro vähän millaisen bannerin haluat, voit myös linkata jotain esimerkkejä.

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) ja mulle kelpais kyllä banneri? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja laita mulle vaik sähköpostilla kuvii jotka haluut siihe ja mikä teksti tulee ja bannerin koko, sit kerro vähä et mimmosen haluut :) ja sähköposti on origamikurki@gmail.com =D

      Poista
  2. Ihania kuvia! :3 Ja mäkin olisin bannerista kiinnostunut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :3 Ja pistän tohon postaukseen ohjeet! :)

      Poista
  3. Kiva postaus!:) Haluaisitko tehä mulle bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja voin joo :) pistä mulle sit vaik sähköpostil ne kuvat ja muut tiedot :)

      Poista